niedziela, 27 listopada 2016

Pomadki matowe - Lovely. Extra Lasting /KOLECJA


Dzisiaj chcę się podzielić z Wami moją mini kolekcją pomadek matowych- Lovely. Extra lasting. Jestem wielbicielką tego typu produktów. Nie tylko długo utrzymują się na ustach, a dodatkowo pięknie wyglądają. Cena za sztukę- ok.10 zł. Tak prezentuje się moja kolekcja:




Mamy tutaj 3 skrajnie różne odcienie, ponieważ znajduje się tutaj pomadka w odcieniu przypominającym nude( w środku), intensywny róż(z lewej) oraz "przygaszony"(z prawej) idealny jesienną porą.



Była cała kolekcja, czas na pojedyncze sztuki. Najdłużej mam tę pośrodku. Wpasowują się idealnie do każdego rodzaju makijażu. Ich aplikacja jest prosta, mamy specjalną szczoteczkę, taką jaka jest w błyszczykach(standardowo). Szybko zasychają na ustach, nie pozostają lepkie. W ciągu dnia nie wiele muszę je poprawiać. Czas na swatche:




Tak prezentują się kolorki. Od lewej: nr.6, w środku: zmazał mi się nr. , na końcu- nr.1














Podsumowując. Polecam pomadki! Zakochałam się w matach!
 A wy. Macie ulubione pomadki? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz