sobota, 19 listopada 2016

PRO ACADEMY SCHOOL OF MAKE UP

W dzisiejszym poście chciałabym się podzielić z wami wrażeniami na temat tej szkoły. Jako, że jestem miłośniczką makijażu i chcę się kształcić zawodowo w tym kierunku, szukałam informacji na temat szkół, kursów we Wrocławiu, oto co znalazłam- PRO ACADEMY SCHOOL OF MAKE UP. Jest to wymarzone miejsce, każdej początkującej wizażystki. Obecnie uczęszczam tam z innego powodu, otóż chodzę w roli modelki. Kursantki co rusz doskonalą swoje umiejętności pod czujnym okiem profesjonalistów. Dzisiaj chce powiedzieć o uzdolnionej  kursantce- Marzena Morawiecka MakeUp. Malowała mnie w stylu PIN UP GIRL, oto jak mnie zamalowała:



Efekt końcowy sam mówi za siebie. Na zdjęciu jestem wraz z moją kochaną kursantką(z lewej) :) 
Marzenka jest cudowną osobą, otwartą, umiejącą słuchać. Miałyśmy dużo czasu by porozmawiać,bo cały makijaż był wykonywany przez ponad 2 h. Wymieniłyśmy się spostrzeżeniami kosmetycznymi, udzieliła mi kilku rad.







Teraz z bliska efekty. Na oczach- kreska, tusz, sztuczne rzęsy, dodatkowo cienie-beż i brąz by delikatnie nadać oku barw. Moje naturalne rzęsy wołają o pomstę do nieba dlatego też Marzenka zaproponowała sztuczne- czyż one nie są piękne! Brwi też delikatnie podkreślone.




Usta, usteczka. Kolor czerwony- bo jakże by inaczej :) Piękne,pełne, super wykonturowane

Podsumowując. To miejsce jest dla mnie! Nie zaprzestane umawiać się na makijaże w tym miejscu, polecam każdej która ma czas, mieszka niedaleko. Zachęcam do polubienia ich na fb. Tam właśnie znajdziecie terminy kiedy możne się umówić na makijaż.

A wy co sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz